TUINKRING

Alweer een paar maanden geleden had ik de tuinkring op bezoek.

Heel veel planten stonden uitbundig te bloeien, gelukkig, want zoiets heb je niet helemaal in de hand.

Er was ook koffie en thee en ook wat te snoepen. Ik had een paar boterkoeken gebakken en daar was veel waardering voor.

Wat je ook niet in de hand hebt is het weer. Maar de temperatuur was heerlijk en er stonden voldoende stoelen buiten.

Het was een reuze gezellige middag.

Er ging ook wel wat mis in mijn ogen: parasol te klein, te veel planten in de tuin die ik liever niet zag, ook de terrassen hadden daar nogal last van.

Maar de gasten leden nergens onder. Het was heel gezellig en de tuin werd reuze geroemd.

Ze vonden het een cottagetuin vol bloemen.

Zo ziet u maar, tuingasten zijn altijd gelukkig in een tuin. Ook in uw tuin. Dus als Margreet een tuin zoekt voor haar fietstocht: geef u op en doe mee met de gezelligheid.

Ans