10 augustus 2024

Vanwege het 60 jarig bestaan van onze afdeling houden we een feestelijke avond om dit met elkaar te vieren.

Deze avond wordt gehouden bij (op dit moment nog) aspirant-bestuurslid Jolanda Ram in de tuin. Zij stelt haar tuin ter beschikking om gezellig met elkaar te genieten van een hapje van de BBQ en een drankje.

De BBQ gaat om 18.00 uur aan.

Vanaf 17.00 uur bent u welkom om binnen te komen.

Samen kijken we terug op 60 jaar Groei & Bloei!

De winnaars van de foto- en verhalenwedstrijden worden dan ook bekend gemaakt en zij ontvangen dan een leuke prijs. We vinden het leuk als u allen komt!

De kosten voor deze feestelijke avond zijn €15,00 per lid* (huisgenoten zijn ook welkom).

*Deze avond is gezien het karakter van de avond niet voor niet-leden toegankelijk.

Vanwege de catering dient u zich uiterlijk voor 1 mei 2024 aan te melden via info@spijkenisse-hoogvliet.groei.nl.

Geef het ook even aan als u allergieën heeft waar wij rekening mee dienen te houden.