OPROEP: Juni 2022 TUINEN KIJKEN MET LEDEN BIJ LEDEN Ieder jaar is er bij Groei& Bloei een nationale tuinweek.

In deze week in juni organiseert onze afdeling op de woensdagavond een tuinenkijkavond voor ongeveer 15 leden. Andere leden stellen die avond hun tuin beschikbaar om hen daarin een kijkje te laten nemen.

De avond start meestal om 18.30 uur waarna we een route fietsen langs de beschikbare tuinen. Meestal langs drie tot vier tuinen naargelang de afstand tussen de tuinen. Het is altijd leuk om eens in iemand anders zijn of haar tuin te kijken, wat b.v. diegene ervan gemaakt heeft en om evt. ideeën op te doen en deze met elkaar te bespreken. Het zijn altijd gezellige avonden die meestal om ongeveer 21.30 uur ten einde lopen en iedereen huiswaarts keert.

De tuineigenaren zorgen in overleg met de organisator voor koffie/thee en in de laatste tuin iets anders te drinken. Als dank voor de openstelling krijgen ze een leuk en bruikbaar tuincadeau.

Voor volgend jaar kunnen we nog wel enkele tuinaanmeldingen gebruiken b.v. in de Maaswijk.

Dus lijkt het u ook eens leuk om andere leden eens een kijkje in uw tuin te laten nemen, geef u dan op bij

Margreet

E-mail adres  margreet52(at)hotmail.com    Tel. 0181-624050