afdeling Spijkenisse Hoogvliet 31e jaargang nummer 3 juli 2024

VOORWOORD

Beste leden,

Het tweede kwartaal van 2024 is ook alweer voorbij.

Wat vliegt de tijd! En wat doen we toch een hoop leuke dingen met elkaar.

Zo hebben we in de afgelopen maanden gezellig met elkaar planten geruild bij Manage Willemshof in Hekelingen, we hebben weer prachtige bloemstukken gemaakt, we zijn op reis geweest naar Appeltern en ook hebben we in elkaars tuin gekeken tijdens het Open Tuinen Weekend.

Ik was bij al deze activiteiten aanwezig en vond het leuk om te zien hoeveel enthousiasme er is bij al onze leden.

Zonder jullie is een activiteit niet mogelijk en ook niet zo gezellig.

Wat ook niet zo gezellig is, maar waar we niks tegen kunnen doen, is de vele regen die valt. Mijn sokken zijn nog nat.

Niet alleen kunnen we daardoor niet naar buiten om te genieten van onze tuinen, maar het trekt ook nog eens een heleboel ongewenste gasten: slakken!

Ik heb er wel honderden geteld in mijn tuin.

Lees verderop in deze editie wat je er volgens mij tegen kunt doen. Verder blikken we weer even terug op de leuke activiteiten van de afgelopen maanden en kijken we vooruit naar de komende.

En we hebben een winnaar voor de puzzel! Benieuwd wie?

Lees dan snel verder. Voor de winnaar, gefeliciteerd met het winnen van de prijs voor de puzzel! We hopen dat je iets leuks koopt met de cadeaubon die je hebt ontvangen en dat je deze editie weer meedoet.

Aan iedereen de uitdaging om ook eens een poging te wagen om de puzzel op te lossen, want wie weet win jij die leuke prijs de volgende keer.

Via deze weg wil ik jullie er nog eens op wijzen dat we nieuwe e-mailadressen gebruiken.

Kijk dus even goed waar je je moet aanmelden voor de activiteiten zodat je zeker bent dat je goed bent aangemeld.

De zomerperiode komt er weer aan en ik hoorde al van een heleboel mensen dat ze naar de camping in Nederland of zelfs naar het buitenland gaan.

Ik wens iedereen een mooie vakantie en geniet van (hopelijk) het mooie weer.

Weer veel leesplezier gewenst en hopelijk zien we elkaar snel weer (misschien al wel op 5 juli met het reisje naar Noord-Holland).

Groeten Jolanda

Voorzitter Groei & Bloei afdeling Spijkenisse - Hoogvliet