6 augustus 2022

VRIJWILLIGERSMIDDAG

Enkele weken eerder ontvingen onze vrijwilligers de volgende e-mail:

Beste vrijwilliger van Groei & Bloei afdeling Spijkenisse/Hoogvliet,

Als bestuur van onze afdeling zijn wij heel blij met je inzet voor onze afdeling van Groei & Bloei, in het verleden, heden en natuurlijk in de toekomst. Dat willen wij graag laten merken door je uit te nodigen, eventueel met partner, voor een vrijwilligersmiddag. Deze zal plaatsvinden op zaterdag 6 augustus. Het programma voor deze middag zal er als volgt uitzien:

• 14.00 uur Aankomst bij de Pannekoekenbakker in Zuidland, Stompaardsedijk 2, Zuidland.
  • 15.00 uur Inschepen Fluisterboot De Bernisse.
  • 17.00 uur Pannenkoekendiner.

Graag horen we van je of je komt naar deze vrijwilligersmiddag en of je eventuele partner ook meekomt.

Met vriendelijke groet,

Namens het bestuur, Wil

Onze vrijwilligers hadden wel zin in een uitje!

Hier is het verslag van een van hen.

Zaterdagmiddag 6 augustus 2022 zijn we met de vrijwilligers inclusief eventuele partner gaan varen met de Fluisterboot Bernisse met na afloop een Pannenkoekenmenu in restaurant De Pannekoekenbakker Zuidland.

Om 14.00 uur verzamelden wij bij restaurant de Pannekoekenbakker en werden we verwend met koffie/thee/cappuccino en een lekker gebakje erbij.

Vervolgens gingen we aan boord van de Fluisterboot Bernisse waarna we een mooie tocht over de Bernisse zijn gaan maken. Onderweg werd er veel verteld over de omgeving waar we langs kwamen en was er voldoende gelegenheid om vragen te stellen.

Na terugkomst bij restaurant De Pannekoekenbakker werden we verwend met een lekkere Pannenkoekenmenu inclusief drankje.

Kortom een heerlijke middag/avond gehad. Namens alle vrijwilligers en/of partner een bedankje aan het bestuur voor de organisatie van dit leuke uitje.

Arja