Beste bloemschikkers,

Allereerst wensen wij iedereen veel gezondheid, fleurigheid en een mooi groen jaar toe!

Zoals u heeft kunnen lezen in het Nieuwsblad “De vier jaargetijden” (eerste week januari 2024 bij de leden thuis bezorgd) worden er weer bloemschikavonden georganiseerd. Een aantal enthousiaste leden hebben zich per mail al aangemeld.

Voor leden van Groei en Bloei wordt voorrang gegeven tot 28 januari 2024.

We gaan ook weer een wachtlijst hanteren omdat de ervaring leert dat mensen soms toch op een later tijdstip alsnog afzeggen. Dan worden de mensen op de wachtlijst benaderd.

Op de dinsdagen wordt de les gegeven in wijkcentrum de Hoek . Op de woensdagen bij manege Willemshof te Hekelingen. Voor de woensdagavonden (In de kantine van Manege Willemshof ) hebben we meer plekken tot onze beschikknig en is er tot nu toe geen wachtlijst geweest. Dus wil je gegarandeerd meedoen geef je dan op voor die avond!
Soms zit er een gat tussen de data omdat we rekening proberen te houden met afgesloten wegen. Voor de mensen die over de Spijkenissebrug naar ons toekomen, hou er rekening dat in de maanden april/mei 2024 de brug waarschijnlijk een maand dicht gaat. Precieze data over de brugsluiting zijn nog niet bekend helaas.

Data Bloemschikken 2024:

Op dinsdag 30 januari en woensdag 31 jan is er een Winterworkshop

Op dinsdag 26 maart en woensdag 27 maart is er Paasworkshop

Op dinsdag 23 april en woensdag 24 april is er een voorjaarsworkshop

Op dinsdag 4 en woensdag 5 juni is er een zomerworkshop

Op de dinsdagen wordt de les gegeven in wijkcentrum de Hoek en op de woensdagen bij manege Willemshof te Hekelingen. Aanvang is 20.00 uur t/m 21.30

Graag aanmelden per email : bloemschikcursus(at)gmail.com

in de mail vermelden:

1. Naam en telefoonnummer van deelnemer
  2. Bent u lid van Groei en Bloei
  3. Aan welke Workshops wilt u meedoen?

Geef dit aan door de datum te vermelden!

1. De kosten voor leden is €25,00 voor niet leden €31,50.

Dit is inclusief materialen, bloemen, koffie/thee, docent en locatiehuur.

Na aanmelding krijgt u een reactie of u direct wordt toegelaten of dat u op de wachtlijst komt. Er komt op later tijdstip een verzoek tot betaling en verdere informatie .We hebben er weer zin in!

Creatieve groeten van Wil en Marion   Groei en Bloei.