In februari 2023 zijn we het bloemschikken heel liefdevol gestart, met het maken van een Valentijns-hart.

Daarna volgde eind maart de Paasworkshop, waar we een etagère-taart maakten met frisse voorjaarsbloemen, eieren en veren.

De lessen werden goed bezocht en soms moesten we zelfs leden teleurstellen omdat 14 deelnemers echt het maximum is.

In April is een lineair bloemstuk gemaakt met een zwierige touch. Zo leren we elke keer ook weer nieuwe technieken van schikken.

In juni hebben we voor de eerste keer de workshop “Neem een oud frame mee of een pot waar je niks mee doet”.

Wij zorgen voor de bloemen en de oase en dan wordt het creatief aan de slag!

Natuurlijk krijg je hulp van onze docent Wil die altijd leuke ideeën en oplossingen heeft.

Voor de workshop op woensdag 7 juni 2023, op de manege Willemshof te Hekelingen, hebben we nog een aantal plekken over.

Lijkt het je leuk om mee te doen geef je dan op via onderstaand emailadres.

Maak bv je frame opnieuw op van de kerstworkshop of de “Biezen Placemat” van de herfstworkshop.

De kosten zijn €25,00 voor leden.

Met vriendelijke en fleurige groet ook namens

Wil en Marion

Bloemschikcoördinator.