Kerst Bloemschikken

Kerst Bloemschikken 2023

Groei en BLOEI Spijkenisse/Hoogvliet

Zoals u van ons gewend bent, kunt u zich ook dit jaar opgeven voor een gezellige kerstbloemschikavond. Docent Wil heeft veel ervaring en zorgt ervoor dat u met een uniek en prachtig kerststuk naar huis gaat. Wat we gaan maken is nog een verrassing.

Dit jaar hebben we een nieuwe locatie! De oude plek, ‘De Ontmoetingskerk’, is verkocht aan een projectontwikkelaar. We hebben een mooie ruime locatie gevonden in Hekelingen met gratis parkeren voor de deur!

Wanneer: Donderdagavond 14 december 2023

Aanvang en adres:

Het kerstschikken begint om 19.30 uur, inloop vanaf 19.00 uur in het Dorpshuis te Hekelingen, de Lede 13, 3209 AT Hekelingen

Kosten:

€ 30,00 voor leden, niet-leden betalen € 37,50, dit is inclusief koffie of thee met wat lekkers en een (glüh)wijntje, sapje of drankje in de loop van de avond. Door de nieuwe locatie en de gestegen prijzen moeten we na 15 jaar de prijs verhogen om de kosten te kunnen dekken.

Parkeren:

Er is gratis parkeerruimte bij het dorpshuis.

Verloting:

Er zal een verloting plaats vinden tijdens de avond  waarmee u kans maakt op één van de prachtige bloemstukken die door getalenteerde leden zijn gemaakt. De lootjes zijn te koop aan de ingang. Ze kosten 1 euro per stuk en voor 5 euro krijgt u er 6. Het is handig als u hiervoor gepast geld meeneemt.

Meenemen:

Vergeet niet een schilmesje, tangetje en snoeischaar mee te nemen. Evt. ook een doekje om uw tafel netjes te houden. Een grote tas/krat om uw werkstuk in mee te nemen.

Opgeven: vanaf heden tot 29 november 2023.

Per e-mail: bloemschikcursus(at)gmail.com ,onder vermelding van Kerstworkshop.  Graag uw naam, telefoonnummer en of u lid bent van groei en bloei vermelden. Meldt u ook andere personen aan voor de kerstworkshop dan eveneens naam , emailadres en telefoonnummer van die persoon vermelden.

Er zijn maximaal 40 plekken en vol=vol!

Betaling:

Als u zich heeft opgegeven via de mail, krijgt u begin december een mail van mij met het verzoek tot betalen en de betalingsgegevens en verdere informatie.

De betaling dient voor 6 december binnen te zijn in verband met de inkopen.

Ongetwijfeld gaat u weer trots met een mooie blikvanger naar huis!

Met fleurige groet, mede namens Wil

Marion

Bloemschik coördinator Groei en Bloei