Zaterdag 8 april

De ruilbeurs was er weer.

Zoals meestal het geval is, was het ook deze keer weer een groot succes.

De dames van de manege hadden heel goed voor ons gezorgd. Er stonden geïmproviseerde tafels klaar voor de planten. Die tafels waren snel gevuld. De dames van de catering hadden zelf ook nog een tafeltje meegebracht. Even later stond die tafel vol met koffie, thee en koekjes. Jutta had voor een extraatje gezorgd: een grote schaal vol eigen gebakken cakejes!

Al heel snel kwamen de planten binnen! In grote hoeveelheden zelfs, van Robert een kar vol!

Daar bleef niet veel van over. De belangstelling was groot.

De tas met Fatsia’s werd bijna overvallen. De eigenaar kon nog net bijtijds zijn tas neerzetten.

Gelukkig waren er erg veel planten om uit te delen, ook nog stekken van de Ginkgo. En nog veel meer.

De andere leden kwamen ook op een prettige wijze van hun plantjes af en gingen met andere weer naar huis.

Deze keer waren er ook nog dames (medewerksters aan het Actieplan Groene Tuinen van de gemeente Nissewaard) die foto’s en filmpjes kwamen maken.

Ook zij deden graag mee met de pret.

Alle leden heel erg bedankt voor het delen van de planten, waardoor het elke keer weer zo’n geweldig leuk feestje is.

Ans