16 t/m 19 juni 2023

Het was alweer een tijdje geleden dat we naar Engeland zijn gegaan.

We vertrokken met een groep mensen die er allemaal erg zin in hadden.

Vooral ook dat we met een boot naar de overkant gingen konden we erg waarderen. Het was mooi weer en een rustige zee. Toen was daar ineens het schitterende gezicht op de krijtrotsen van Dover in de stralende zon.

Onderweg naar ons hotel bezochten we een heel mooie tuin.

We genoten daar van een rondleiding en na afloop daarvan van heerlijke koffie of thee met gebak, en bovendien een prachtig uitzicht over een heel grote vijver.

We konden hier ook wat kleine spulletjes kopen voor een goed doel.

De overnachtingen waren in een heel goed en gezellig hotel met mooie kamers en goed eten. De dagen die volgden waren ook goed gevuld met heel mooie tuinen.

Een paar tuinen hadden we jaren geleden ook al eens gezien, het was een genoegen dat ze er nog steeds waren en ook heel erg mooi.

Heel erg fijn om herinneringen op te halen aan Great Dixter en Sissinghurst.

Maar ook de ons nog onbekende tuinen waren fantastisch. De laatste tuin was ook weer heel erg mooi. Prachtige rozen in bijzonder mooie kleuren, helemaal fantastisch.

We kijken nu al weer uit naar het volgende Engelandreisje.

Ans