Vrijwilligersmiddag

Zaterdagmiddag 6 augustus 2022 zijn we met de vrijwilligers inclusief eventuele partner gaan varen met de Fluisterboot Bernisse met na afloop een Pannenkoekenmenu in restaurant De Pannekoekenbakker Zuidland.

Om 14.00 uur verzamelden wij bij restaurant de Pannekoekenbakker en werden we

verwend met koffie/thee/cappuccino en een lekker gebakje erbij.

Vervolgens gingen we aan boord van de Fluisterboot Bernisse waarna we een mooie tocht over de Bernisse zijn gaan maken. Onderweg werd er veel verteld over de omgeving waar we langs kwamen en was er voldoende gelegenheid om vragen te stellen.

Na terugkomst bij restaurant De Pannekoekenbakker werden we verwend met een lekkere Pannenkoekenmenu inclusief drankje.

Kortom een heerlijke middag/avond gehad. Namens alle vrijwilligers en/of partner een bedankje aan het bestuur voor de organisatie van dit leuke uitje.

Arja